onsdag - helt borta

Sitter just nu på arbetet med en liten paus.
Dagen + gårdagen + morgondagen + övermorgondagen innebär slutdagar för den specialvariant av Svenska kyrkans grundkurs som jag fått arbete med under våren. Vanligen brukar den verksamheten vara förlagd två dagar i veckan till Kalix eller Haparanda men nu - avslutningsveckan - befinner sig deltagarna i stället i Älvsbyn på folkhögskolan. Förutom Mässa 8.00 och lektioner på förmiddagen har jag ägnat eftermiddagen åt utvärderingar tillsammans med utvärderare utsänd från rikskyrkan. Allt sådant gör att jag känner mig trött och helt borta precis när jag har fått dryga timmen i glapp innan elever och undervisare skall äta en liten festmiddag såhär sista dagen till ära.

En paus blir en blogg-glugg lämpligt att ta till vara för att författa onsdagens inlägg. Genom det vill jag, förutom det sagda, påminna läsaren om att LOST avses börja om den sjunde maj och startar det som brukligt är kl 21 är det nu 20491 minuter kvar till programnedsläpp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0