mitt-i-veckan-inlägg-om-ingenting

Förr i världen, när livet lekte, fann jag alltid en anledning att på onsdagar skriva en kort rad åtminstone om hur många minuter det är kvar till onsdagskvällens avsnitt av LOST. Den anledningen finns inte direkt nu men jag vill i alla fall skriva något av ett mittiveckaninlägg - detta desto viktigare eftersom jag i morgon bitti beger mig på en tredagars tjänsteresa. Målet är Strömbäcks folkhögskola och ändamålet är en kurs skolan arrangerar i samverkan med Stiftet. Kursen kallas Navet - det som är ett bärande centrum - och handlar om gudstjänstutveckling.

Dagen till ära kollade jag på internet om LOST och gör uppskattningen att det kan vara en hel kvarts miljon minuter kvar till nästa avsnitt. Snacka om att livet inte leker.

Kommentarer
Postat av: SvBG

Så det är till att vara lite... hm, lost, nu alltså... ;-)

2007-09-19 @ 18:57:54
URL: http://www.svenbertilgrahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0