kontot dåligt bedövat

Nu under ett par dagar har det verkligen gått pengar.
Jag vet bara inte ännu exakt hur mycket...

Den 20 år gamla bilen - Metusalem kallad då registreringsnumret är 969 - har varit på sevice för att få sitt underhåll och förberedas för besiktning.
Kostnad ännu okänd men fylls i senare)

Den betydligt äldre bloggaren själv har varit hos tandläkaren för årsbesiktning och därtill under 20 minuter under lokalbedövning av höger underkäke med näraliggande läpp utstå smärre reparationer utförda av smågnolande tandläkare.
Kostnad ca 1500 kronor - tacka katten att han gnolar.


Yngste sonen, madammen och jag själv skall i kväll utbildas för att vi vuxna som övningskörningslotsat tre barn till körkort nu inför den fjärde arvingen skall kunna betros att kunna utöva handledning vad gäller motorfordons framdrivande å allmän väg.
Kostnad 3 x 400 = 1200 kronor.


Kommentarer
Postat av: Madonna

Välkommen in i klubben. Detta gjorde vi förra året så det känns igen. Men pengarna ska väl rulla vad annars ska man ha dem till. Den 27:e kommer jag och hälsar på igen och äter lunch på skolan. Skall på intervju...ja gissa vars! Hoppas ni är på plats så jag får se om ni är er lika ( flygarn har jag redan träffat)Hälsar M

2007-11-14 @ 20:32:55
URL: http://madonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0