löste LOST - och annat

LOST-avsnittet besiktigades sent torsdag kväll. Ett kymigt avsnitt...

Annars har veckan varit fulla häcken.

Måndag förmiddag mötte jag gruppen liturgik-studerande vid kyrkomusiker-utbildningen i Piteå. Eftermiddagen gick i Power-Presentationens tecken. Åxå en del av kvällen då jag tycker det är kul att försöka lösa problem.

Tisdag togs - främst av en del andra- beslutet att börja göra reklam för en ny studieväg vid folkhögskolan till hösten. Söker man upp länken arbetet och klickar sig fram till presentation av Bibelskola Polar får man en inblick i vad det handlar om. Tisdag kväll ledde jag en gudstjänst med en kort kurs på skolan.

Onsdagen gick i produktutvecklingens och förberedelsens tecken för att krönas med den Luleåresa som innebar missandet av LOST. Hemma 2300.

Torsdag unnade jag mig 45 minuters sovmorgon, skrev kursplaner samt förberedde och genomförde ett konfirmandpass och - senare på kvällen - undervisning bland hjälpledare i Älvsby församling.

Så idag - fredag - blev det ½dag med lektion och samtal.

Power-Piont-Presentationer, produktutveckling...?
Det handlar om skolans situation och framtid - som helhet.
Mycket stimulerande - skriver om det vid ett senare tillfälle då konturerna blivit tydligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0