15 grader upp

I morse var det minus 35.
Nu, tolv timmar senare är det ungefär minus 20
.

Så skrev jag för ett par dagar sedan. Sedan fortsatte jag att skriva en massa om en massa och när jag var nästan färdig fick jag telefon. Då jag skulle fixa till det hela lite till - efter samtalet - hade alltsammans försvunnit.
Jag började således om med väderinledningen och familjen ropade Nu börjar Höök. Jag tryckte spara & publicera varvid systemet la av och inget hände. När jag nu öppnar min plattform på www.blogg.se för att kolla hur många som besökt min blogg de senaste dagarna ser jag att det gamla väderinlägget är kvar - i opublicerad form.

Nu publicerar jag det - det är det finstilta. Resten av vad som skrevs men gick förlorat återkommer jag kanske med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0