onsdag på nytt

Det är nu 63 minuter kvar till kvällens LOST.

Det är med andra ord onsdag - en kväll då åtminstone det brukar skrivas något om LOST och minuter kring det programmet.


Förra veckan berörde jag att det fanns mycket jag ännu inte hunnit berätta på bloggen. Inte har det blivit mindre bara för att en vecka har gått.

  • Tankar kring olyckan i Egypten har jag dock meddelat - det viktigaste med vänner inblandade tar man först.
  • Imorgon reser de egyptiska vännerna hem. Givetvis bör det någonstans vad det lider komma noteringar på bloggen om mötet med dem denna höst.
  • Magisteruppsatsen lades fram på seminarium - kan väl också vara värt en kommentar så småningom.
  • Material från den stora konferensen för ett par veckor sedan kring Barn- och familjearbete i kyrkan.
  • Praktiska prioriteringar och ideologiska avväganden vad gäller kyrkliga bitar av skolans verksamhet fyller tankarna - ska det kommenteras?
  • Skolnedläggningar i kommunen - debatteras i lokaltidningen.
  • Älvsby församlings öden och äventyr - som församlingsbo och förtroendevald är jag berörd.
  • Besök hos släktingar.
  • Säkert ytterligare något.
  • Givetvis också något mer.

Men inte nu. Nu är det 50 minuter till LOST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0