snärlig 2023?

Ännu en krystad knasstavning i rubriken – snärlig.

Vad menas, åsyftas och avses?

Och i vilket eller vilka sammanhang?

 

Just nu handlar mina funderingar om att vara snärlig på denna min anspråkslösa blogg. Det gäller då hur snäll och hur ärlig jag skall vara i det jag skriver. Om jag skriver. Under alltsammans finns funderingar om jag över huvud taget ska skriva vidare eller låta bloggande ringa ut tillsammans med det gamla året.

 

Framtiden får ge besked om hur det blir. Kanske kommer under 2023 blogginlägg i olika ämnen där jag får brottas med frågan om att vara snärlig. Tills vidare nöjer jag med att denna Nyårsafton innan vi far till Ava och August önska alla ett

 

Gott slut och ett Gott Nytt år.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Svamla inte! Inget slut på bloggandet!

2023-01-02 @ 23:34:31
URL: http://torbjornlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0