uppochnerväder

I en app i min telefon kan jag se hur vädret är. Behöver inte alls titta ut genom fönstret. Plus 5 är den lokala temperaturen nu på torsdag morgon. Skidspåren skall tas i bruk.

 

Det är en grad svalare i grannorten Luleå. I det mer avlägsna Fjollträsk alias Stockholm hettar det till med ytterligare en grad jämfört med Norrbottens pärla. Inget av detta är anmärkningsvärt i slutet av mars även om det kan vara annorlunda ett annat år.

 

Jag berättade den 19:e denna månad i inlägget älvsbyn-samos 8-8 om ett eventuellt ”kroppsminne” som drar tankarna till den Grekiska övärlden den här tiden på året. Jag gav även en kommentar om vädret där nere. Idag kollade jag också via den nämnda appen temperaturen på Samos. Hutter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0