mustigt intryck

  

Redan den 1:a oktober!

Kunde man inte väntat?

I alla fall till Allhelgona?

När nu inte Första Advent duger!

 

 

Det var mina tankar igår när jag och madammen i mitt liv medelst betalkort och utan att använda de nya penningarna handlade i den lokala Cooperativabutiken. Där, som ett angrepp i vänster synfält, stod ett berg av petflaskor med Julmust.

 

Det är bara inte sant! tänkte jag. Och tog en bild.

 

Jag glömde kolla märkningen vad gäller sista förbrukningsdag.

Skulle inte förvåna mig om det är före jul.


Kommentarer
Postat av: bloggaren själv

Vid affärsbesöket idag kollade jag datum. Maj nästa år.
Och då hade man ju kunnat vänta lite...

2015-10-02 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0