bildproblem

 
Såhär skrev jag för en stund sedan:
 
Jag vet inte hur detta går och om det blir något blogginlägg. Kanske tar jag bort det helt om det inte lyckas eller jag kommer fram till att göra så. Anledningen och ämnet är att jag vill testa om det går här och nu att få in en gammal bild ur mitt arkiv. Till förra inlägget har det inte gått. Ännu. Kanske är det blogg.se som macklar på något vis.
Nu publiceringstest!
 
Nähä!
Det gick inte!
 
Då testar jag en annan väg.
Jag publicerar en bild ur arkivet först och låter denna text vara bildtext.
Kanske går det bättre.
 
Eller så beror det på att jag ännu använder Windows XP...
 
Slutsatsen av också den andra försöksvägen blir att jag för att få in en gammal bild – jag använder ju en del illustrationer lite småtematiskt – måste ladda upp den på nytt. Alltså som om den vore en ny bild. Vilken flax att jag sparat om inte alla så i vart fall de flesta illustrationer i en speciell mapp på min dator – som bilden visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0