apterad bomb

När det gäller bloggandet finns – tror jag – en funktion jag inte tidigare testat. Det handlar om att man skriver något som man inte publicerar direkt utan anger en framtida kommande tidpunkt då det hela syns på bloggen. Om det funkar vet jag inte. I vart fall har jag apterat ett inlägg som kommer att bli offentligt klockan 12.38 i morgon söndag.
 
Då är gudstjänsten i Vidsel slut. Har jag då följt mitt manus noga kan man här läsa vad jag nyss sagt. Folk som bor så långt bort att de inte kunnat ta sig till Vidsel och som förhandsröstat fel ges därmed en chans att läsa vad kristen etik får för valeffekt – och om det behövs i vallokal ändra sin röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0