så spännande!

Jag har läst en annons för ett oerhört spännande jobb.
Kolla bara vad de letar:
 

Vi vill att du:

  • är öppen för visioner och idéer som du tillsammans med arbetslaget vill utveckla
  • har erfarenhet av själavård och psykosocialt arbete
  • kan undervisa med inspiration, kreativitet och pedagogisk förmåga
  • ser arbete i arbetslag som en förutsättning för att skapa goda resultat
  • är intresserad av skolans och Luleå stifts internationella kontakter och verksamhet
  • är väl förtrogen med olika traditioner i Svenska kyrkan och svensk kristenhet
  • är prästvigd i Svenska kyrkan
  • ansvarar för skolans gudstjänst- och andaktsliv

Det är nästan så att jag funderar på att söka det själv men avstår nog i alla fall. Allt har sitt bäst-före-datum – även min tid i det uppdraget. Men jag rekommenderar det varmt och vrålar genom att skriva med versaler:

 

DU SOM ÄR BEHÖRIG – SÖK DIG TILL FOLKHÖGSKOLAN!!

 

Mer info finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0