vv02 - trögt nät

 
Tro inte jag är död. I vart fall inte helt död. Avsaknaden av regelbundet skrivande här beror på tre saker.
 
1: Ett oooliiidliigt segt nät som inte inspirerar till blogg- och surfaktiviteter.
2: Kalasfint väder med rika tillfällen till friluftsliv.
3: Viss avsaknad av ämnen att beblogga.
 
Nätproblematiken finns i den stuga vi bebor. I receptionen på hotellet fungerar det bättre. Där sitter jag nu.
Vädret kommer väl att slå om endera dagen. Så brukar det bli. Att ha toppklimat en hel vecka i april är mycket begärt. Sol, vind och väder gör att mitt svedda ansiktesskinn faktiskt nästan längtar efter att bli stuginblåst en dag. Liksom en del muskler jag inte visste jag hade.
Bloggämnen kan nog infinna sig. Läser en bra bok som snart kommer att anmälas. Och på torsdag kväll ansluter barnbarnen Tyra och Adrian - alltid värda att beblogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0