1-4 i matcher

Så var då hockeyn slut för Luleå detta år. Ganska surt, faktiskt. Men inte orättvisat. Fyra raka segrar för AIK gör att Luleå måste ses som det sämre laget. Tyvärr.

I vissa kretsar kommer jag nu att anses som stor svikare när jag i brist på Luleå i slutspelet flyttar alla mina sympatier till stiftats andra lag. Som alltså kan bli det främsta. Till Skellefteå står nu min håg, lust och glädje vilket i och för sig alltid är fallet utom i möten med Luleå.

Men visst hade det varit skoj med Luleå-Skellefteå i finalen...


Kommentarer
Postat av: Johnny Lestander

En del byter tydligen sympatier som andra byter kalsonger.

2012-03-19 @ 00:38:55
URL: http://ironisten.bloggplatsen.se
Postat av: bloggaren själv

Minns Lestander inte vad jag skriver på min blogg??

Jag har alltid haft dubbla kalsingar. Redan i blogginlägget "tystnad kaxighet" den 20/1-07 skrev jag att jag hejar på Skellefteå mot vadsomhelst utom Luleå, hejar på Luleå i alla lägen.

2012-03-19 @ 07:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0