trist budskap

På Sveriges televisions hemsida fann jag idag att någon ställt den fråga som i morse när jag läste lokaltidningens TV-tablå började gnaga mitt sinne. Frågan löd:

När kommer fortsättningen på The Event?
Kommer ni visa någon repris?

Svaret gjorde mig om inte betryckt så i vart fall vemodig:

Dessvärre finns det ingen fortsättning. Avsnittet vi visade 1 juni var det sista.
Vi har inga planer i dagsläget på att visa serien i repris.

VADDÅ!!!

Just som äjliennarna skulle invader jorden genom nån sorts portal!!

Hade det varit ett avsnitt ikväll hade det nu återstått 99½ minuters väntan på programstart.


Kommentarer
Postat av: bloggaren själv

Fick en kommentar till detta på Facebook där Mikael Dapefrid skrev: "Mm... Man måste ju bara hoppas på en fortsättning. The Event och 24 är kanske de bästa serierna någonsin"

2011-06-08 @ 23:39:33
Postat av: Pär

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Event

Enligt länken lade tv-bolaget ner serien 13 maj. Eller rättare: De avstod från att göra en säsong två.

2011-06-09 @ 14:03:46
URL: http://teologinorr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0