hunger och törst


I den andra kommentaren till förra inlägget kvider läsekretsen – alltså en person – av lystnad efter skriverier från min sida. Sådana kommer nu igång då jag denna torsdagskväll kommit hem från de aktiviteter som innebar att jag låtit mig vara placerad utanför internet och allt vad därtill hörer.
Ikväll är jag hemkommen från sommarens fjälltur som på övligt sätt gått av stapeln i trakterna kring Abisko och Björkliden. Under rubriken fjäll & tanke med nummer i kategorien Speciella resor kommer jag att efter hand publicera renskrivna versioner av de skriverier jag där och då ägnade mig åt. Serien beräknas bli en 6-8 inlägg lång. Om läsarna finner sådant kul att läsa vet jag inte – jag tycker i vart fall det är kul att skriva sådant.

Troligen kommer under renskrivningstiden också annat bebloggansvärt att tränga sig emellan.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Har gissat att det var den årliga fjällvandringen som var på G. Och har då också insett att denna ibland intressanta blogg skulle fyllas med en handfull fjällinlägg vilka fullständigt saknar intresse för den som befunnit sig i civilisationen.



Fast en del bilder är ju vackra!

2011-07-31 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0