5 dar sedan sist - med annan bild

Ingen ro och ingen vila

bara gno och bara ila.

/Kronblom/



Det är fem dagar sedan jag senast publicerade något på bloggen. I all hast - under en vänte-paus på jobbet - knapprar jag några föga djupsinniga rader som en uppdatering för läsekretsen kring vad som timat sedan sistlidna lördag.

  • Hustrun lubbade tjejmilen i Stockholm. Placering 2083. Tid 54.06.
  • Lingon plockades av hemkommen maka. 20 liter. Bären rensade. Färsk sylt.
  • Svenska kyrkans grundkurs ankom och startade. Lektioner.
  • Volontärlinjen gör andar veckan. Fler lektioner.
  • Allmänna linjen läser religion. Ytterligare lektioner.
  • Fotbollskonfirmation planeras. Presskonferens.
  • Träff med alla internatelever - NU!!!.

PS: Inlägget publicerades knappa minuten i 18 med en annan, i brådrasket funnen, sämre bild. Revideras härmed! DS


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Äntligen händer det nå´t. jag har tyckt det varit lite stiltje på din blogg. men kommentarer på min visar ju att du lever!

2008-09-05 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0