ingen ro och ingen vila, bara gno och bara ila

Skriver bara hasteligen ett kort inlägg som talar om att jag egentligen inte hinner skriva.
OAS-mötet pågår för fullt och jag kutar från den ena uppgiften till den andra, förbereder och genomför.
Lite skolk blir det dock för jag vill också möta familjen som nu återförenats efter diverse skilda semestervägar.

Tid för analys eller mer detaljerat OAS-återgivand finns alltså inte - än.
Inte heller för att lätt redigera mina egna bidrag och lägga in under rubriken predikan eller folkhögskola.
Att kommmentera bra böcker jag nyligen läst kommer väl att kanske ske åt veckan.
Och kanske andra Narniafilmen. Och definitivt Bruce.

Nu skall jag gå för att hålla i mitt tredje seminarium.

Kommentarer
Postat av: Stefannikita

Hope you enjoyed your visit.

2009-03-16 @ 08:59:08
URL: http://www.enequist.dk/stefannikita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0