det är för hemskt!!!

Har just sett färdigt kvällens avsnitt av LOST. Efter programmet sägs att serien tar jul-uppehåll... Kan väl vara OK tänkte jag. ...till den 25:e januari. VA!! OERHÖRT!! SÅ FÅR MAN INTE GÖRA!!
Jag är förlorad, bortkommen, känner mig vilse, på avvägar - kort sagt LOST.

I övrigt är saker och ting ganska bra. Jag har varit på retreat med Grundkursen och även om jag varit en av dem som haft att leda retreaten och inte kunnat vara i tystnaden helt innebar det ändå en nedvarvning och möjlighet till någon form av omladdning. Och det är skönt när det nu återstår knappt tre veckor av arbetsterminen.

Sedan verkar kung Bore nu intagit landet till sist. Det har kommit 15 cm snö. Sedan har det klarnat upp och nu är det ungefär 20 grader kallt. Och inget LOST förrän det nästan är vår!!

Kommentarer
Postat av: Madonna

Ja du det är väl mest ungdomar ute på bloggen en sån här kväll och så vi förståss. Lost kan jag vara utan men ikväll har vi sett Kvalster (inspelat från i månddags)verkar lovande och bara 4 avsnitt. Väl mött

2005-11-30 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0