nämenkomigen!!


Kommentarer
Postat av: Dessa mina minsta bröder

Lite off topics: Jag upptäckte ju att jag glömt att tacka för ditt grattis till min artikel i PT ( man kan ju tro att kändiskapet stigt mej åt huvudet, så är det inte, man får komma ihåg att det är mer av kändis för en dag sen är man glömd igen )



Återigen ett stort tack och din "promoting" av min blogg det är värdefull.



Eller kanske "nämenkomigen!!" är väntan på mitt tack !!

2012-05-04 @ 22:05:11
URL: http://dessaminaminstabroder.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Nej kära "minstabröder"!

Den nagelbitande gråhårige gubben gäller inte någon grannbloggare i cyberrymden. Icke! Det är den stiliserade farfadern i accelererad frustation över att barnbarnet Tyras väna moder gått över tiden för leverans av småsyskon till nämnda barnbarn. Mycket värre än att själv bli pappa - faktiskt!

2012-05-04 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0