sportlovsmåndag

Den rubriken kan kanske (miss)uppfattas som ett löfte.
Farhågan eller förhoppningen Nu är han ledig från jobbet denhär veckan så det kommer att dugga in ett eller två inlägg varje dag kan uppkomma. Vem vet. Kanske blir det så. Kanske inte.

I vart fall har jag nyss redigerat en liten filmsnutt som finns att beskåda här. Den är från kalaset igår. Barnkalaset. Men med bara ett barn på plats. Tyra. Åsså hela tjocka släkten. Paket som på julafton. Två minuters film blev det. Givetvis finns en längre så kallade extended version men min gissning är att bloggläsares och nätsurfares entusiasmmarginal är snävare än farfars – alltså min. Därför ges ni bara 2 minuter.

Det blev alltså Luleå igår eftermiddag. Just nu måndag förmiddag väntar jag på ett telefonsamtal 10.45 och att temperaturen skall stiga något så att det blir lite mer njutbart att sticka ut för en turskidtur i det fantastiskt vackra vädret. Då blev det ju bra tid att redigera filmen från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0