bloggpolicy 3

I inlägget bloggpolicy 1 från augusti förra året har jag berättat om hur jag ser på min bloggeri-hobby och hur det jag skriver skall uppfattas. Jag nämner där även hur jag önskar att kommenterandet på bloggen skall fungera. Strax före nyår nämnde jag i bloggpolicy 2 att jag såg mig nödsakad att börja granska i förväg inkomna kommentarer och varför. Den ”sanktionspolitiken” jag då införde har inneburit att en och annan kommentar inte släppts igenom i originalskick – dock alla åsikter – men framför allt att avarterna jag ville få bort till stor del försvunnit. Detta gläder mig. Jag känner mig ändå ännu inte helt mogen att lyfta ”förhansgranskningsembargot”.

Med detta inlägg meddelar jag en viktig förändring i texten från bloggpolicy 1.

I beskrivningen av de kategorier mina inlägg sorteras in under skall texten
Farfar funderar glimmar till utifrån min relation till barnbarnet Tyra” ändras till
Farfar funderar glimmar till utifrån min relation till barnbarnen Tyra och Adrian”.

Då blir det rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0