framtidsperspektiv 2

De första raderna i förra inlägget kan få fungera som allmän intro också till detta. Läs därför där.

 

För en tid sedan fick jag en förfrågan om en sak för framtiden. Hur det blir är (formellt) inte klart. Kanske klart men okänt i alla fall förmig. Jag och andra hade dock fått veta att ett beslut i saken skulle tas på onsdagen. Hur det blivit är som sagt än så länge okänt men det hindrade inte ett tankeutbyte i torsdags mellan ett par berörda och mig. Vi satt drygt en timme.

Samtalet var intressant! Informationen jag fick inblick i innehöll många framtidsperspektiv. Mer nämner jag inte nu. Kanske återkommer jag när det hela klarnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0