εν Σάμος 04 - på god fot

Detta inlägg är något av ett experiment.
Skriva på eller via telefon har jag inte gjort förr.
Gissar att jag skall fixa till saker med hjälp av datorn i efterhand. 
Rakt över viken här i Samos stad tjöt man alldeles nyss revelj i en militär anläggning.
Åtta i ottan alltså och gräsligt I19-likt. 
 
Tanken på I19 och Boden fick mig att kort tänka på en kollega och god vän som bor där. Hon är väldigt förtjust i att resa och att när hon är på resa belamra sig med ännu mer skor än vad hon redan äger. Om någon vecka skall hon med make hit och här kommer ögonen att trilla ur skallen på'na. Dojor överallt. Skoaffärer och marknadsstånd. 
Denna bloggpost är tillägnad henne. 

Kommentarer
Postat av: Bloggaren själv

När jag skrivit något här på bloggen berättar jag på Facebook att jag gjort så. Hon som jag kamratligen retades lite med skrev på Fäjjan denna kommentar som jag härmed vidareför till en sörre läsekrets: "Denna, för övrigt mycket sympatiska kvinna, ämnar vid kommande resa prova något nytt. Hon ska, enligt säker källa prova resa med lätt packning dvs max 5 par skor. Vilken utmaning det blir för henne. Tur att det verkar finnas skoaffärer."
Bilden i inlägget visar ju sortimentet...

2014-08-27 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0