LOSTnade inte riktigt

I brist på LOSTavsnitt på TV - jag ids inte räkna minuterna ikväll - for jag och yngste sonen på hockey i Luleå. Kompisen tobbe lindahl hade under veckan föreslagit arrangemanget samt fixat fram biljetter till platser nära det mål i vilket Luleå under två av de tre perioderna skulle skapa nätrassel. Mycket sådant blev inte. Men tillräckligt.


0-0 efter första perioden. Totaldominans för Luleå vad gäller skott mot mål.

0-1 i numerärt överläge i period 2. Ett skitmål.

1-1 i samma period. I andra ändan av arenan.

2-1 i tredje perioden. Och bud på mer men inte. Det LOSTnade inte riktigt.


Den första bilden är en av flera från det läckra ljusspelet innan avsläpp.

Sedan kan läsaren beskåda Tobbe på hockey! Således ett tydligt bildbevis! Kolla särskilt hans spända sammanbitna anletsdrag. Luleåhalsduksynglingen bortom är min son.

Till sist 2-1-målet. Eller strax efter. OBServera Luleåspelarna med händer i luften och HV-målvaktens LIV-lik-a kroppsspråk.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Varför lånade jag inte kameran så jag kunde dokumentera att DU var på hockey??!! Förmodligen pga att jag prioriterade att kolla på hockey istället för att fotografera gamla kamrater.

2009-02-21 @ 21:06:41
URL: http://torbjornlindahl.blogg.se/
Postat av: SvBG

God prioritering, Tobbe! :-D

2009-02-22 @ 10:07:43
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0