glest och paus

Generellt taget har det under den senaste tiden blivit glesare än förr med skriverier här på min blogg. Under november och december förra året fick jag ihop sju inlägg per månad. Nu i januari verkar det bli på samma sätt.

 

Orsakerna till detta är olika. Det primära är brist på inspiration rent generellt men också att jag inte tycker det händer ting värt att blogga om. Givetvis är detta tyckande väldigt selektivt. Den så kallade LVU-skandalen i Älvsbyn kunde fått en skrivning, folkslakten i Gaza likaså – men jag har som inte kommit till. Att Primärhustrun opererades efter nyår och att en av våra svägerskor dog på Juldagen har också tagit tankeenergi från diverse skriverier.

 

Nu blir det i alla fall både glest och paus. Om ett par timmar lägger vi oss på nattåget söderöver. Svägerskans begravning blir på fredag. Till veckan kommer vi hem och då får vi se hur det blir med bloggerier och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0