på kungens födelsedag

För några minuter sedan skrev jag en så kallad statusuppdatering hos mig själv på Facebook och på församlingens Facebook-sida.

Så kom jag på: Det finns folk som fast de finns där inte följer mig på Fäjjan. Det finns till och med individer som rentav saknar all kontakt med just det sociala mediets stormar, vindpustar och sardinhostningar. För (honom och alla eventuellt likadana) återger jag uppdateringen här:

 

"Vad gör du just nu?" frågar FB. Jag pausar. Har skrivit en "Omvärldsanalys" vad gäller ungdomsverksamhet och själavård i församlingen. Ingår i en kurs jag går.

Strax skall jag bita tag i förkunnelserna för i morgon. Högmässa Älvsby kyrka 11.00. Dop 13.00. Tro- och bönprat vid konsert i kyrkan 18.00. Matad helg.


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Lindahl

Då hinner du ner på Storgatan och titta på motorcyklar. Hojarna åker från Boden exakt när du börjar döpa och far från Älvsbyn 14.30.

2016-04-30 @ 23:32:05
URL: http://torbjornlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0