det är inget LOST…

Tidigare, för länge sedan, brukade jag se till att varje onsdag skriva något på bloggen och då liksom i förbigående notera hur många minuter det var kvar till kvällens avsnitt av tv4-serien LOST. Jag erfor då att det fanns personer som tyckte detta var nördigt, onödigt, i något fall rentav irriterande. Tyvärr har jag inte på månader kunnat underhålla denna känsla av irritation hos mina medmänniskor alldenstund - ett fint ord tycker jag - serien har som det sägs ett uppehåll (!). 
Uppehåll torde vara en underdrift.
En serie som sänds 4 månader för att sedan osändas i 8 gör väl för hundra gubbar inte uppehåll!
Den existerar bara sporadiskt. I februari sägs det att den börjar om. Hur många minuter det är kvar till dess ids jag inte räkna ut men om ett avsnitt gått ikväll på sin vanliga tid hade det just när detta skrivs - för publicering senare när ITuppkopplingen tar barnledigt - varit sex minuter kvar till programstart.
Onsdag som det är.

Kommentarer
Postat av: SvBG

Nu ska jag skriva hur mycket jag saknar dina LOST-inlägg...

2008-12-04 @ 16:39:00
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: SvBG

OBS! Endast ett skämt! Självklart unnar jag dig to be lost in Lost!

2008-12-04 @ 16:40:16
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Lostfanet

Jag har alltid ÄLSKAT dina Lost-inlägg!

2008-12-05 @ 10:05:46
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Alldenstund vi nu en tid upplevt Stigs blogg utan LOST-inlägg har min sinnesfrid börjat stabiliseras. Jag fruktar att friden försvinner i februari.

2008-12-05 @ 16:28:16
Postat av: Anonym

Ligg lågt! Lova leva Lostfri länge lilla lynniga lingonplockare! Lite Lost likväl låter lagom. Lustfylld liderlig längtan: lögnernas lögn. Lösgör "lordiga" lämpliga lärdomar litteräre lärare - lite listig läkedom? Likaså läsvärd litteratur? Liturgi?



/Lättsam lösmynt lekman.

2008-12-05 @ 21:01:51
Postat av: Madonna

vad tycker teacher om alkohol eller inte debatten?

2008-12-05 @ 23:35:51
URL: http://madonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0