macaronesien 00

 
På flera sätt är det skönt att inte vara hemma. Sol, vind och vatten fyller dagarna och ett svajigt internet gör det halvsvårt att följa vad som händer hemma. Ännu svårare är att lägga sig i och delta i "debatter" eller liknande. 
 
Jag skriver blogginlägg som vad det lider, efter hemnedkomsten midnatt mot tisdag, kommer att publiceras härstädes. De handlar om lite av varje. 
  • Hur det är här på Sal. 
  • Vad vi gör här på Sal. 
  • Hur människor lever här på Sal. 
  • Böcker jag läst här på Sal. 
  • Hearingen av biskopskandidaterna i Luleå som jag via det svajiga nätet kunnat ta del av här på Sal. 
Just det sista kommer ju att komma "för sent". Valet sker ju på tisdag, åtminstone första vändan. Min text om detsamma kommer inte att hinna in innan.  Skriva så mycket med telefonen gör jag bara inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0