outlook 03

 

Detta skall bli intressant. Undrar om jag har tumme med det hela. Har just, på Arlanda, laddat ned appen för att blogga medelst telefonen. 

 
Vad har det med tummen att göra? 
Det är ju med den jag skriver, ju!
Inte med fyra fingrar som vid ett tangentbord. Bara tummen. 
 
Är alltså på Arlanda. Närmare bestämt i Arlandakyrkan. Paus i resandet till Norwich. En resa som startade före halv 6 i morse. Bil först. Väntan. Flyg. Nu väntan. 
 
Gänget vi är som åker verkar bra. De från Råneå församling alltså. De känner jag ju inte så jag kan bara berätta hur de "verkar". Älvsbygänget VET jag är bra. 
 
Om ett tag blir det lunch. Sedan intjäckning och mer väntan innan vi lyfter 15.05. 
 

Kommentarer
Postat av: Bloggaren själv

Det gick ju vägen. Men bilden blev onaturligt stor. Redigeras senare.

2017-03-04 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0