ett nytt år

 

 

Men det var ju ett tag sedan – nyårsnattens 12-slag.

När jag skriver detta har ju 2016 mer än två dygn på nacken.

 

Men jag har ju inte hunnit, noble Bloggläsius!

Barnbarnen har ju varit här!

 

Men idag återbördades de två till hemkommunen. Mitt på dagen. Och sedan var det skidor på TV. Alltså tävlingar. Och så hockey. Med ännu en match. Och middag. Samt idrottskrönika. Och förberedelser för morgondagens gudstjänst i Älvsby kyrka.

 

Men nu – nära ½2 natten mot den tredje önskar jag alla bloggare ett

 

GOTT NYTT ÅR!!

 


Kommentarer
Postat av: Stig Sundström

Gott nytt år-hälsning från Västerbotten!

2016-01-03 @ 09:15:09
URL: http://stigsundstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0