morgondis

Hur jag skall göra för att från min telefon få med bilder i bloggen har jag inte lärt mig än. Att säga "Det går Inte!" vågar jag ej. När jag gör så brukar alltid någon beskäftig typ - inte sällan en av arvingarna - ge snabba lätt röriga anvisningar. Som den teknologie idiot jag är känns det genant. 
 
I vart fall har jag tagit en morgondimmebild denna lördag. I Järvsjö dit vi igår rattade vraket. Med "vraket" menas det för resan inhyrda fordonet. 
 
Om ett tag går resan vidare mot Tierp.  Men vi kommer tillbaka hit ikväll. Och i morgon kör vi norrut. Väl hemma skall jag lägga in bilden i detta inlägg. 
 
Korrekturläst och bebildat söndag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0