du är mårran!

Så förkunnade Facebook när jag gjorde en koll på vilken Muminfigur jag är mest lik. Till egenskaper och karaktär alltså, inte utseende. Facebook innehåller ju alla möjliga tester av det slaget och bara rent undantagsvis gör jag dem. Kom dock in på denna test genom att den yngre av döttrarna på Fäjjan redovisade att hon fick resultatet Lilla My. Bara SÅ träffsäkert! De tio frågealternativ man skall besvara måste just denna gång i alla fall ge en rättvis bild. Så tänkte jag och gjorde testet.

 

Du är Mårran! förkunnade Facebook. Och beskrev mig:

 

Du är överskuggad av din ensamhet och mörka sida. Man är rädd för dig och undviker dig men det är bara för att de inte förstår dig.

Du är inte farlig och har aldrig skadat någon. Dina dystra tankar följer dig men du van vid att få så som du vill.


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Lindahl

Undviker dig? Kommer inte på fråga! Så fort vädret tillåter igen tsr jag en tur med hojen och tigger en kopp kaffe!

2015-05-19 @ 12:39:22
URL: http://torbjornlindahl.blogg.se/
Postat av: bloggaren själv

Och då min vän skall jag åxå ge en del tankar jag tänkt utifrån inlägget "En fantastisk upplevelse" av den 16:e dennes - på din blogg alltså.

2015-05-19 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0