2 juli 2010

För något inlägg sedan nämnde jag att jag aldrig gjort allvar av att bruka kategorin Nygammalt, alltså att på rätt eller hyfsat rätt datum reprisera ett gammalt blogginlägg. När jag idag om morgonen medan madammen ännu sover och det är mulet ute* kollade bakåt för 2 juli fann jag för de flesta år ingenting men också följande rubriker:

  • 2007 – internetcafé för första gången. Rubriken talar för sig själv
  • 2010 – farfars gris. Om en tre månader gammal baby.
  • 2011 – based upon a true story. Ett inlägg om tre sevärda filmer. 

Valet är enkelt. Från 2010 därför i direkt reprissändning huvuddelen av...

 

 

farfars gris

 

Tyra har varit på besök de två första dagarna i juli. Hon kom igår kväll – med sina föräldrar – och vi har haft så kul hela tiden. Egentligen trodde jag inte att jag än en gång i livet skulle bli så vanvettigt förälskad som jag är nu. I och för sig borde jag nog varit beredd på det eftersom jag såg fascinationen hos min far och svärfar när de fick barnbarn. Och nu har jag åkt dit – med besked.

 

 


*  Två saker som sammanfaller i tid utan att det ena orsakar det andra eller tvärtom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0