bloggproblem

 

Vad är detta?

 

När jag den senaste tiden loggat in för att publicera något eller för att kolla besöksstatistiken på bloggen ser det ut som bildskärmsdumpen visar. Jag möts av en rosa ruta med texten

 

Din epost är inte bekräftad

Innan du har bekräftat din epostadress indexeras inte din blogg korrekt av Google. För att bekräfta din epost, klicka på länken i registreringsmejlet som skickades till din epost.

 

När jag klockar på Skicka på nytt försvinner det rosa och allt fungerar som vanligt. Men den rosa rutan återkommer nästa gång.

 

Vad innebär detta? Kan någon förklara?

 

Beror det på att den epostadress jag använder vid inloggningen inte längre finns i verkligheten?

Och om så är fallet – är det riskfritt att i Inställningar byta till en annan epostadress?

Eller löper jag risken att bloggen försvinner om jag skulle göra så?

 

Tacksam för vägledning i kommentarsfältet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om epostadressen inte längre finns bör du byta till en som du använder. Det är i alla fall mitt råd. /TL

2015-04-21 @ 06:36:42
Postat av: bloggaren själv

Men är det riskfritt? Eller kan bloggen "försvinna"?

2015-04-23 @ 23:07:02
Postat av: Torbjörn Lindahl

Jag har ju samma bloggverktyg som du och jag har bytt epost.
Tobbe Lindahl
(Ps. Kommenttaren från TL i tisdahs var ej fr mig)

2015-04-24 @ 10:07:28
URL: http://torbjornlindahl.blogg.se/
Postat av: bloggaren själv

Då måste den första kommentaren vara från en redan på fosterstadiet i fysisk mening nära anhörig till dig Tobbe. Med den sammantagna tvillingkompetensen kommer jag att drista mig till att byta e-postadress.

2015-04-24 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0