vojvojvoj!

Så ända in i norden bra!
 
Att USA åkte ut i kvarten i juniorhockeyn gladde mitt hjärta storligen.
Att Sverige skulle gå till final i höll jag för ganska sannolikt. Men man kan aldrig veta. Moskoviten kan vara svår att tas med.
Att Finland skulle förpassa Kanada till bronsmatch trodde jag inte alls men så blev det. Hoppas ryssarna vinner den medaljen så att det blir klart för alla och envar i vilken världsdel man kan spela hockey.
Att Sverige och Finland finalar i morgon är så ända in i norden bra!

Kommentarer
Postat av: Brunetten

Bra skrivet hälsar maken.

2014-01-05 @ 10:05:01
Postat av: Dessa mina minsta bröder

Jag som bara skriver om vad som sker i "Kanans land" har inte så mycket att rapportera på hockey-fronten. Ishockey är väl inte en stå stor sport här, men den finns se:
http://www.youtube.com/watch?v=slQ0cJfHv98

2014-01-05 @ 20:33:46
URL: http://dessaminaminstabroder.blogspot.se
Postat av: bloggaren själv

Att Sverige inte vann blev väl lite trist men ändå inte så farligt. Finskt "motti-försvar" har ju krånglat till det för andra förr...

2014-01-06 @ 09:37:25
Postat av: BR

Så sant, så sant, Stig

/BR

2014-01-08 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0