skitlessare!

Den tjugoförsta förra månaden gnölade jag i det självömkansfyllda inlägget skitless! något litet om att jag tagit feberåterfall under hela februari. Inlägget pryddes av en deppig katten Gustav – en bild. Jag förtalte ävenledes att jag då ordinerats bakteriefientliga medikamenter till infektioners bekämpande och att allt därmed skulle kunna fixa till sig.
 
Började således knapra piller. Febern försvann och jag kunde både jobba, blogga och kalasa som här å bloggen berättats och efter 10 dagar, alltså i söndags, var medicinasken tömd. Glad såsom fågeln i morgonstunden till verkstaden med bilen måndag strax efter sju och sedan arbete växelvis å pastorsexp och folkhögskola. Kändes som en effektiv måndag som ändå ändades i feber. Tittade på avsnittet Game of Thrones liggandes i soffan med mer än trettioåtta.
 
Vårdcentralsbesök tisdag förmiddag. Tuffare antibiotika som följd. Och jag är skitlessare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0