lite länkstäderi

Jag har ändrat lite bland de länkar du, noble Bloggläsius, finner om du skrållar allt vad du förmår och orkar söderöver till höger på bloggen.
 
De fem länkarna till ANDRA BLOGGEN, böcker om allt, dagens kyrka, folkhögskolan, johnny lestander och minstabröder står kvar. På samma sätt med sandahl trampar vidare, tobbe lindahl, ylva sarri och älvsby församling. Inga ändringar där.
 
Länkarna till pär parbring och sofia lilly jönsson har dock fått stryka på foten. De skriver numera ganska sällan – jag gissar att de twittrar i stället – men kan i stället nås via bloggportalen dagens kyrka som ju finns kvar.
 
En länk till det digitala nyhetsforumet älvsbynyheter har tillkommit. Läs där!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Roligt att man fick vara kvar!

2013-08-08 @ 09:13:00
Postat av: Pär Parbring

Nja, twittrar gör jag i ytterst begränsad grad. Men skriver på bloggen gör jag inte heller så ofta just nu. Få se vad som händer framöver. Den närmsta tiden är det konfirmander som slukar det mesta av mitt fokus.

2013-08-08 @ 23:37:08
URL: http://Http://teologinorr.wordpress.com
Postat av: bloggaren själv

Konfirmander är ett utmärkt skäl att inte hinna blogga.

2013-08-09 @ 00:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0