många paket

Som jag berättat tidigare firades själva julaftonen i Luleå hemma hos barnbarnet Tyra. Hon var den enda som fick paket – flera. Då mysljus rådde och många närvarande pratade rådde inte idealiska filmförhållanden men en liten paketöppningsscen finns ändå i en filmsnutt på ANDRA BLOGGEN.

Juldagen avlöpte i lugnets tecken men igår på Annandagen tog julen ny fart då alla samlades i Älvsbyn och julklapperiet fortsatte. Jag fick bara hårda paket! En lyckad helg alltså.
En till paketöppningsscen filmades i lite bättre ljus – med anslutande bakgrundspratsurr. Och sedan när det skulle lagas mat samverkade tre generationer – sjärnmor, faster och den lilla.

Allt kan beskådas på ANDRA BLOGGEN.

 


Kommentarer
Postat av: Dessa mina minsta bröder

När jag ser på andra bloggen blir jag lite konfunderad Julen 2911? är det en film typ "Tillbaka till Framtiden? " :)

2011-12-27 @ 14:50:46
URL: http://dessaminaminstabroder.blogspot.com/
Postat av: bloggaren själv

Rättat!!

2011-12-27 @ 19:31:42
Postat av: Tobbe

Om du ser att besöksstatistiken på bloggen stiger så beror det inte på nyfikenhet om ditt barnbarns julklappar, utan önskan att snabbast får upplösningen på mysteriet om det försvunna blogginlägget.

2011-12-28 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0