liten pausaktivitet

Jag är som tidigare nämnts fullt sysselsatt med konfirmander. Ibland är de bara trötta att lite vilotid måste sprängas in. På det viset är det nu en stund varvid jag passat på att å den ANDRA BLOGGEN publicera en film med barnbarnet Tyra. Egentligen är det inte en film i ordet films rätta mening – alltså rörliga bilder. Det är mer av några bilder i svit.
Orsaken till detta filmfusk är att det om söndagen inte filmades och anledningen i sin tur till det var att farmodern som i farfaderns – alltså min – frånvaro var tillstädes föredrar att jobba med stillbildskameran. När sedan jag på måndagen var hemma med den lilla var vädret så illa att vi tvingades vara inne vilket innebar bara en kort filmad snutt då hon står och diskar – men sådant finns ju på en tidigare film. ANDRA BLOGGEN alltså – här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0