tangerad topp

Besöksstatistiken på min blogg nådde igår en nivå som bara nåtts två gånger tidigare.* Nytt rekord alltså. Eller åtminstone tangerat.

Varför? Jag gissar att döttrarnas framfart på Facebook spelat en viss roll.

Den äldsta – född 1983, Snuppan kallad som liten – länkade till min blogg och tipsade sin läsekrets om inlägget nuäervalt! med orden:
Vad skönt att jag har erkänt att jag är en tant. Då behöver jag inte revoltera mot mina föräldrar längre. Tur det, när de är så här kloka.

Lillasystern – den 1½ år yngre Snorvan – gjorde samma sak och skrev:
Hade jag valt att kommentera det här valet i skriftlig form så hade det sett ut ungefär såhär..

Glad över deras beröm och stolt som en tupp över att äpplena vad gäller värderingar inte verkar ha fallit så väldigt långt från träden skrev jag som kommentar hos dem bägge på Facebook: Tackar ödmjukast. Bättre kan man inte få från egna barn.

Därav den tangerade toppen - troligtvis.


* Det var 2 februari 2009 då Lekenskolan brann samt 26 oktober samma år då Kyrkomötet beslutat sig för att leverera vad regering beställt – alltså vigslar då de som gifter sig är av samma kön. Detta års topp innan igår kom strax efter övergreppet mot Ship-to-Gaza-konvojen i början av sommaren och nådde inte riktigt lika högt.

Kommentarer
Postat av: Dessa mina minsta bröder

Hur många besökare har du?

Tips gå med i

http://www.blogtoplist.se/religion/



2010-09-23 @ 12:44:06
URL: http://dessaminaminstabroder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0