kort & snabb 4

Apropå äldre sonen - Hattifnatten - kan nämnas att han den 23 juni meddelade att jag och madammen i mitt liv, om allt går vägen, i februari 2010 kommer att avancera till status av farfar och farmor. Detta faktum har givetvis funnits som ett ständigt tankespår sedan beskedet gavs men då ungdomarna ville att bara familjerna skulle veta det har jag naturligtvis inte nämnt det på bloggen. Nu är dock nyheten ute bland kompisar och andra och kan alltså meddelas också den trogna läsekrets som här söker inblick i min värld. Gissar(!) att jag kommer att återkomma i ämnet.
Bilden visar den blivande fadern som liten.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Man får väl gatulera! Hälsa blivande farmodern också. Du har ju alltid varit älder än jag men nu känns det som om du plötsligt blev mycket äldre. Farfar - jag säger då bara det! Men det är väl kul att det kommer en ny farfar i huset efter det att den gamle flyttade till ett bättre hem.

2009-08-06 @ 16:53:10
Postat av: Hanna

Så roligt att du ska bli farfar! Grattis!

2009-08-08 @ 23:57:22
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0