onsdag - om minuter

Så har jag då varit på lokalförsamlingens Kyrkofullmäktige och varit med om att ta beslut kring bokslut, verksamhetsrapporter och annat. Dettä är mestadels föga upphetsande men ett samtal utifrån gudstjänststatistiken för 2007 kom dock att engagera någa fullmäktigeledamöter. Statistiken är intressant och slutsatser som kan dras av den är om möjligt ännu intressantare men då klockan börjar närma sig 21 finns just nu inte tid att vidlyftigt betrakta ämnet.

I övrigt har dagen gått i en kvardröjande förkylnings tecken kombinerat med slöjdande av både kursupplägg och tillhörande innehåll inför kommande höst. Elever å skolan har funderat över vad jag ser ut att fundera över och ibland funderar jag själv över mina funderingar. Om detta gör läsaren fundersam vet jag inte - troligen kommer jag att berätta mer lägre fram.

Nu - och jag menar nu - är det 4 minuter kvar till kvällens avsnitt av LOST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0