bortkommen av lost

Jag har ju aldrig tidigare på allvar i bloggandet diskuterat de olika avsnitten av LOST och jag tänker verkligen inte göra det framöver heller. I kväll gör jag dock ett litet undantag eftersom fjärde årsomgången nu startat och jag nyss begluttat första avsnittet av sjutton.

Jag är helt väck!!
Visserligen hade tidningarna varnat mig eftersom det idag stod att alltmöjligt skulle ställas på huvudet, gamla allianser brytas sönder och nya formas. Förvirringen var således varslad men känns i alla fall.

Dagens tidigare inlägg - det med antalet återstående minuter innan programmet - bar en bild av Mumintrollet, gissningsvis något som kanske förbryllar läsaren. Orsaken till denna Tove-Jansson-illustration var den att Lostfanet, för vilken jag visade hur bloggeri fungerar, hade ägnat sig åt Muminbilder på sin dator när jaginkom i rummet. Inget annat.

Lostfanet har nu en egen blogg sedan ungefär lunchtid. Den hittas här.

Förresten är det kul att där kallas bloggmästare.
Tankarna går till Star Wars och jediriddare och grejer - eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0