oktobertemperaturer

Det är milt för att vara i oktober!!
Förra hösten var det också milt i oktober.
Den så kallade oktoberhalkan lös helt med sin frånvaro - om jag minns rätt.
Kanske är det den globala uppvärmningen - vem vet.

Lokal uppvärmning har jag drabbats av det sista dygnet.
Lite feber - men bara så lite att jag kännt mig degig, inte helkrasslig.
Dock - för att spara krafterna var jag hemma idageftersom krävande dagar kommer.

När jag så var hemma ringde det på dörren.
Fjärrvärmaren kom för att berätta att snart är det dags för indragning.
Under oktober månad konverterar vi bort den direktverkande elen. Och astronomiräkningarna

Kommentarer
Postat av: SvBG

Med tanke på en hel del människors sammanblandningar: Skönt att du inte skrev "astrologiräkningarna". Ty betalningen av dem kunde de få sig i stjärnorna efter. Resultatet skulle bli rätt så mager-t.

2007-10-09 @ 00:28:19
URL: http://www.svenbertilgrahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0