mitt i oasen

image120
Just nu pågår för fulla myggar ett stort OAS-möte i Älvsbyn.
Mycket folk samlas till gudstjänsterna - eller möten som de flesta väljer att kalla dem.
Folkhögskolan är fylld med boende och köket jobbar för högtryck med utfodringen.
Jag har smärre gudstjänster - mässor - och seminarier som uppgift.

Intrycken är många. Tankarna likaså. Funderingar inställer sig också.
Men kommentera det hela kan jag inte nu - det är för mycket mitt i och jag behöver perspektiv.

Bilden föreställer OAS-hövdingskan - med röd fana (?).

Kommentarer
Postat av: Fredrik Norberg

Jo det vore roligt att få läsa lite funderingar om detta! Själv har jag också en del, men jag kommer nog inte blogga om det.

2007-07-13 @ 16:11:37
URL: http://www.fredriknorberg.blogg.se
Postat av: bloggarn själv

Kanske en pilsner och en ljugarstund till veckan?
Du vet var jag bor.

2007-07-13 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0