tystnad kaxighet



Sexton år, sexton år, sexton år tog det för er.
Ni åker ner, ni åker ner, vi ses snart aldrig mer.


Det var vad Luleå-klacken på ståplats skanderade vid eftermiddagens möte med Skellefteå AIK.

  • Luleå tog ledningen 1-0.
  • Ökade till 2-0. Klacken överlycklig!!
  • Skellefteå reducerade 2-1.
  • Luleåspelare utvisad.
  • Bortalaget snurrade upp stålisarna och satte 2-2. Snyggt mål!
  • Klacken ramsade på: Domar-j-vel, tack ska du ha!
  • Bortalaget snurrade upp stålisarna en gång till: 2-3.
  • Klacken tyst en hel minut.

Skellefteå mot Luleå önskar jag Luleåseger - även om tre poäng till staan nog var bra eftersom de svartgula var i större poängnöd.


Skellefteå mot vadsomhelst annat har min odelade sympati.


Kommentarer
Postat av: SvBG

För mig är det exakt tvärtom! Go Skellefteå! (Men gärna Luleå också!)

2007-01-22 @ 08:32:57
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: SSu

Jag håller utan tvekan med i det SvBG skriver. HEJA SKELLEFTEÅ!!!
heja luleå

2007-02-01 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0