livskraft polar - åxå detta år - II

Idag avslutades lägret!
I år var det ett 80-tal ungdomar som mötte upp.

Efter nyårsvakande var alla trötta. Sömnaktighetens ande slog folk till marken under gudstjänsten/mötet på EFS.

Om lägret som helhet står sig vad jag skrev i förra inlägget.

Slutkommentaren från för ett år sedan står sig också:
Jag hoppas Livskraft polar återkommer och blir en regelbundenhet på skolan och i församlingen. Jag hoppas också att arrangemanget då kan komplettera sitt koncept ekumeniskt och inte vara så snävt som jag nog upplever att det var. Inget fel alltså på de bitar som fanns. Det är de bitar som saknas som saknas.

Och mitt tillägg står sig också: Det känns som det är på väg åt rätt håll i år.

Fast till tillägget behöver jag tillägga: ett litet steg.

Och ett tillägg till till dem som läser min blogg:
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Bodil Edenhagen

Jamen, hallå....nästa blogg, tack....

God fortsättning,
Bodil

2007-01-08 @ 11:14:02
Postat av: Anonym

Nä, du har väl inte kommit av dig, Stig...?

2007-01-08 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0