ogärna om vädret

Vädret har jag inte skrivit om fast det de senaste dygnen varit olidligt anmärkningsvärt.
Varmast i landet - plus 7-10 grader i Norrbotten!!
Med blå-is som följd.

image213I morse när jag skulle iväg fick kroppen ett rörelseschema som såg ut som en korsning mellan Gösta Ekmans rollfigur Papphammar och Mr Bean. Jag stöp inte men kan turnera på landsorten i akrobatik.

För några år sedan inför när det var halt gjorde jag en googlebildsökning på ordet halka och fann bilder av något öst- eller centraleuropeiskt modellfruntimmer inte helt obehagligt att skåda - se bilden i inlägg av den 24:e januari 2006. Idag när jag gjorde samma sökning fann jag i stället den vidstående bilden som mer anknyter till temat.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vill önska dig och din familj en RIKTIGT GOD JUL!

Mvh Magnus

2007-12-23 @ 19:36:40
URL: http://magnusstalnackes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0