arg blir man!!!


Cyklade till jobbet som hastigast även om jag fortfarande har ferie. Vafför?
Kolla lite, titta i e-posten, sortera bort skräp i densamma - något jag gjort då och då under sommarlovet bara för att slippa sitta en hel dag när terminen börjar om på allvar om ett par veckor.
Nu var det nästan tre veckor sedan sist.

Femhundratrettiotre meddelanden låg i Outlook-inkorgen!
Fyrahundratjugosju av dessa var av programmet redan skräppostmappslagda.
Nittioåtta skickades till samma mapp manuellt.
Åtta - endast åtta!! - meddelanden hade någon rimlig mening.

Detta är inget nytt. Varken för mig eller läsaren av bloggen.
Men man blir less och undrar när nätet kollapsar under sin egen tyngd - av skit.

Kommentarer
Postat av: Johan Stenberg

Jag önskar att det snart blir frimärkstvång för alla email - dvs att man måste betala något öre för varje email man skickar. Då skulle det inte längre löna sig att skicka ut massa spam.

2007-08-06 @ 13:35:30
URL: http://nicaea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0